מערכת טפסים

 

האמת הפשוטה היא שכל ארגון משתמש בטפסים, וככל שהוא גדול ומסועף יותר, כך סביר להניח שמדובר במערכת שלמה ומורכבת של ניירת. הסכמי עבודה, טפסי 101, הצהרות בריאות, הזמנות עבודה ומסמכים שכוללים מידע טכני למדי – כל אלה חיוניים, אבל אין ספק שהם עשויים לגזול גם זמן רב מהצוות כולו. אלא שהיום ניתן לחסוך זמן יקר ולקצר תהליכים באמצעות מערכת טפסים שמאפשרת לנו למלא ולשמור טפסים בקלות רבה ובאופן מאובטח מאוד. חברת iForms מציעה לכם מערכות טפסים מתקדמות ואת מלוא הפתרונות האידאליים, המותאמים לצרכי העסק. זה כל מה שאתם צריכים כדי לצמצם טעויות, לחסוך זמן ולעבוד בצורה טובה ויעילה הרבה יותר.

 

איך מערכת טפסים חוסכת לארגון זמן?

עסקים קטנים וגדולים, שמטמיעים מערכת טפסים מתקדמת בבית העסק שלהם, מבינים מהר מאוד שמדובר בפתרון יעיל הרבה יותר:

יתרונות אלה מסבירים לנו איך הפכו המערכות הללו לפתרון שכל עסק זקוק לו. למעשה, החיסכון האדיר בזמן ובניהול הטפסולוגיה מאפשר לארגון להתמקד במטרות שלו, בלקוחות ובעבודה היומיומית. הניירת המסורבלת, הטפסים שנערמים והמידע שצריך להישמר באופן מאובטח, כל אלה נעשים פשוטים יותר באמצעות מערכת דיגיטלית בטוחה, מתקדמת ויעילה להפליא.

 

חברת iForms מזמינה אתכם ליהנות מכל היתרונות שיש לטפסים הדיגיטליים להציע לכם, מהחיסכון בזמן ועד לאבטחת מידע אופטימלית ושילובה של חתימה דיגיטלית למניעת זיופים ולהבטחת אמינות המסמכים שלכם. מערכת טפסים ייחודית זו משנה את הכללים לחלוטין, מקלה על התהליכים הבירוקרטיים ומאפשרת לכם לעבוד בראש שקט, באופן יעיל ועם מינימום טעויות. כך אתם יכולים לשלוט בכל מסמך ובכל טופס, לקבל עדכונים ודוחות בזמן אמת, ואף להתריע באופן אוטומטי על כל טופס שמתעכב בדרך.

 

 

 

מחולל טפסים

כשאתם עומדים לסגור עסקה עם לקוח, לגייס עובד חדש לארגון או לחתום על הסכם עם ספק גדול, אתם זקוקים לטפסים שונים. הפרטים שימולאו בטפסים אלה, החתימות על גבי המסמכים ובעיקר שלמות המידע, כל אלה חשובים כדי להבטיח לכם עבודה נכונה ויעילה. מחולל טפסים הוא אחד הכלים הפשוטים שעומדים היום לרשותכם, ומדובר בפתרון נפלא שמסייע למנהלים לבנות בקלות כל טופס, לכל צורך, בדיוק לפי הצרכים שלו. הוא יכול לקבוע איך יתקבלו הנתונים, אילו פרטים נחוצים ומי יכול לחתום על המסמך. הוא יכול לקבוע גם את העיצוב כמובן, וליהנות מגמישות רבה לכל אורך התהליך. כל זאת בעזרת הפתרונות המצוינים של חברת iForms, המובילה בתחום הטפסים המקוונים בישראל.

 

מחולל טפסים – משנה את כללי המשחק

באמצעות מחולל טפסים ניתן לתכנן טפסים ומסמכים שונים בזמן קצר יותר, וליהנות מתוצאה ברמה גבוהה שניתן להעביר לכל לקוח, עובד זוטר ומנהל בכיר. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו:

מעל לכל, מחולל טפסים פותח בפנינו את הדלת לעולם שלם של אפשרויות ומאפשר לנו ליצור כל טופס שנצטרך, הן לצורך שימוש פנימי בארגון והן לצורך הפצתו ללקוחות ולמשתמשי קצה. במקביל נוכל לקבל עדכון על השלמת הטופס ולשמור אותו בקלות במערכת – באופן מאובטח כמובן.

 

מחולל טפסים הוא אחד הפתרונות הפשוטים והטובים ביותר שעומדים לרשות העסק, וחברת iForms מציעה גם לכם להכניס אותו אל העסק שלכם. בתוך דקות תוכלו ליצור כל טופס, לייעל את התהליכים הבירוקרטיים ולשלוט במידע שאתם מקבלים ובכל החתימות הנדרשות. זוהי החלופה הטובה ביותר שעומדת היום לרשות בעלי העסקים הקטנים והגדולים, שרוצים לייעל את העבודה – ולמנוע טעויות.

 

 

 

מערכת טפסים מקוונים

עסקים פועלים באופן אפקטיבי מאוד כאשר הם מתנהלים בצורה מסודרת, המאפשרת להם לאסוף מידע בקלות, לשמור אותו במערכת ולהגיע אליו בכל רגע נתון. כך נקבעים תהליכי עבודה ברורים בכל הקשור לגיוס לקוחות, לסגירת עסקאות, לגיוס כוח האדם ואף לחתימה על הסכמים עם ספקים ושותפים פוטנציאליים. כדי לעשות את זה נכון נדרשים טפסים ומסמכים שונים, לרבות טפסי 101, הצעות מחיר, הסכמי עבודה, הזמנות רכש ואף טפסי בקשה שונים של עובדים. עם מערכת טפסים מקוונים ניתן להקל באופן משמעותי על העומס, לצמצם את השימוש בניירת המשרדית ולהשיג את כל המידע הדרוש בקלות ובמהירות רבה. זאת בזכות הפלטפורמה המתקדמת של iForms שמעניקה לעסק שורה של כלים דיגיטליים המתאימים במיוחד עבורו.

 

מה אפשר לעשות עם מערכת טפסים מקוונים?

ההחלטה לשלב בארגון מערכת טפסים מקוונים היא החלטה מבורכת שיכולה לתרום לעסק משמעותית:

האפשרויות הרבות הגלומות בה הפכו אותה לפתרון נהדר שעסקים רבים מאמצים באופן קבוע. הם נפרדים מהניירת, מנקים את השולחן ושומרים את כל המידע הדרוש להם בענן, בצורה מאובטחת וללא חשש מפני טעויות הקלדה או מסמכים שנעלמים ברגע של חוסר תשומת לב. זוהי המערכת האפקטיבית שמשדרגת את תהליך העבודה ואת החוויה כולה.

 

בשורה התחתונה

מערכת ידידותית למשתמש, אבטחת מידע מקסימלית ותכנון אופטימלי של הניירת הארגונית – על כל אלה עונה המערכת הייחודית של iForms. פלטפורמה מתקדמת זו מעניקה לעסקים קטנים וגדולים את סל הכלים הדרוש כדי לייצר כל מסמך וטופס בזמן קצר, לעקוב אחר הטופס בזמן אמת ולשמור את המידע שמתקבל באופן המאובטח ביותר, כדי לנהל את העסק ביעילות רבה, וללא תקלות.

 

 

 

לאזור התוכן הראשי פרופיל חברה צרו קשר
פתיחת סרגל נגישות