יצירת חותמת דיגיטלית
בירוקרטיה היא מנת חלקו של כל עסק קטן וארגון גדול, ובמקרים רבים נדרשות מספר חתימות כדי לאשר הזמנת עבודה, הצעת מחיר או הסכם מכל סוג שהוא. אלא שהיום, המשימה הזו פשוטה ויעילה במיוחד, ואין לנו צורך להעביר ניירת בין משרדים, להמתין לחתימות ולקוות שההסכם יגיע ליעדו. למעשה, חתימה דיגיטלית מאפשרת לנו לקבוע כללים אחרים לחלוטין ולהגדיר עבור כל מסמך מי נדרש לחתום עליו, כמה חתימות נחוצות ואף האם יש משמעות לסדר החותמים. יתרה מכך, ניתן להגדיר לכל אחד על אילו שדות יידרש לחתום, ועם המערכת המתקדמת של iForms תוכלו אף לדעת מה מצבו של המסמך – ומהו קצב ההתקדמות.
חתימה דיגיטלית – איך זה עובד?
העברת מסמכים וטפסים לקבלת חתימה דיגיטלית מתבצעת במספר שלבים עיקריים:
- בחירת המסמך, ההסכם או הטופס שיש לאשר – והעלאתו למערכת
- הגדרת הגורמים הנדרשים לחתום והשדות עליהם הם מתבקשים לחתום
- משלוח התרעה אוטומטית למשתמש, באמצעות הודעת SMS או דוא"ל
- חתימת המשתמש על גבי המסמך עצמו
- מעקב אחר מיקומו המדויק של המסמך בתהליך החתימות עד להשלמת כל החתימות הנדרשות
באמצעות המערכת המתקדמת ניתן לבחור את שמות החותמים, את סדר החתימות, את השדות השונים ואת הפרטים שיידרשו למלא. ניתן אף לקבוע מראש קבוצות, למשל מנהלים בכירים או מנהלים בדרג ביניים, כדי להבטיח יעילות ולחסוך זמן יקר. במקביל, הגורם האחראי לאיסוף המסמך, מכל מחלקה באשר היא בארגון, יוכל להמשיך ולעקוב אחר המסמך ובמידת הצורך לשלוח התראות ותזכורות כדי לזרז את התהליך – ולהבטיח את השלמת התהליך בזמן.
יתרונות השימוש בחתימה דיגיטלית
חתימה דיגיטלית משנה לחלוטין את כללי המשחק, ועבור ארגונים גדולים ומורכבים שבהם נדרשות מספר חתימות לאישור עסקות, העסקת עובדים או ביצוע מהלכים גדולים – זוהי הזדמנות של ממש. למעשה, זוהי דרך יעילה ופשוטה לחסוך זמן יקר, להשלים סבבי חתימות ואף לשלוח התרעות ככל הנדרש. כל זאת, תוך שיש ליוצר המסמך מעקב מלא אחר החותמים ואחר החוסרים, כדי שיוכל לפעול להשלמת התהליך במהירות האפשרית. זהו אחד הכלים המשמעותי של חברת iForms, שמעמידה לרשותכם מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים מתקדמים לעסק.