טופס 101 מקוון

  • וולידציה על כל מילוי השדות והעלאת נספחים לטופס כמו צילום ת.ז ופרטי חשבון בנק

  • טפסים מותאמים לטלפון נייד (רספונסיביים)
  • אפשרות שליחת טופס עם קוד אימות וסיסמה
  • כל המידע מהטפסים ניתן לייצוא לאקסל
  • ממשק ניהול למעקב אחר כל הטפסים החתומים

 

לחצו לצפייה בטופס 101

 

 

 

שליחת טופס 101 וקיטים של טפסים לעובד חדש

 

 

 

 

שליחת טופס 101 דיגיטלי לעובד חדש

 

 

 

שליחת טופס 101 לעובדים קיימים מתוך אקסל

 

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

 

 

  • טופס 101 דיגיטלי

    בתחילתה של שנת המס החדשה, עם השינוי המהותי בפרטיו האישיים של העובד או בסמוך לכניסתו לתפקיד בפעם הראשונה, הוא נדרש למלא טופס 101. טופס זה נדרש על פי החוק, ויש לו חשיבות רבה הן עבור העובד והן עבור המעסיק. זהו למעשה הכלי שמאפשר למעביד לדעת כמה מס הוא נדרש לנכות משכרו של העובד, ומכאן שלכל סעיף ולכל פרט יש השפעה רבה על המשכורת שתיכנס לחשבון הבנק. כדי להבטיח מילוי נכון ומלא של הטופס, לצמצם טעויות ולשמור את המידע באופן מאובטח, ניתן לוותר היום על הפתרון הקלאסי והמודפס, ובמקומו לשלוח לעובד טופס 101 מקוון שיוכל למלא מכל מקום, בזמן שלו, באמצעות מערכת iForms המתקדמת.

     

    טופס 101 מקוון – והקשר למס הכנסה

    באמצעות טופס 101 מקוון ניתן להבטיח מילוי שלם ומדויק של הטופס, וחשוב להקפיד על כך משום שיש לו השפעה רבה על העבודה:

    • ללא הטופס או בהיעדר פרטים מלאים – עשוי העובד לשלם מס גבוה יותר מהדרוש
    • עדכון הפרטים מאפשר זיהוי הטבות מס שונות, למשל לחיילים משוחררים, עולים חדשים או הורים
    • בעת מילוי הטופס יש להבחין בסעיפים המשפיעים ביותר, בהם ציון מקורות הכנסה נוספים
    • עובד שמצהיר על מקום עבודה נוסף מחויב לבצע תיאום מס ויש לציין זאת על גבי הטופס

     

    אכן, גם כאשר העובד ממלא את הטופס באופן ידני נדרש ממנו לדקדק בפרטים. עם זאת, בתהליך המסורבל הזה עשויות להתעורר טעויות שונות, בין אם מצד העובד ובין אם מצד עובד מחלקת משאבי אנוש שנדרש להזין נתונים ידנית למערכת. הטופס המקוון חוסך את הטעויות הללו ומאפשר עבודה יעילה ומדויקת הרבה יותר.

     

    בשורה התחתונה

    עדכון טופס 101 באופן מקוון הוא בעל חשיבות עליונה מבחינת המעסיק ובוודאי מבחינת העובד, בשל ההשפעה הרבה שלו על ניכוי המס שייקבע. כדי להבטיח דיוק אופטימלי מומלץ להעביר גם טופס זה למערכת מקוונת שתאפשר לעובד למלא את הפרטים דרך המחשב או הטלפון הנייד, בצורה מסודרת וללא טעויות ותקלות. ניתן לעשות זאת באמצעות המערכת של iForms, המספקת פתרונות דיגיטליים מתקדמים לעסקים קטנים וגדולים.

  • טופס 101 אונליין

    כל עובד בכל ארגון מחויב למלא טופס 101. למעשה, על פי החוק נדרש מילוי הטופס הן בתחילת העבודה, והן בראשיתה של כל שנת מס. זאת כדי לאפשר קביעה נכונה של המס הנדרש, בהתאם לשינויים שעשויים לחול במהלך השנה, למשל בהיקף העבודה או בזכות לקבלת נקודות זיכוי שונות. כדי להבטיח עבודה נכונה, חברת iForms מאפשרת לכם למלא טופס 101 מקוון, במערכת המאושרת על ידי רשות המיסים ומספקת הגנה אופטימלית על פרטיות העובדים. המערכת המתקדמת מאפשר להפוך גם טפסים רבים אחרים למקוונים, לרבות טפסי קליטת עובדים, הסכמים וחוזים, הזמנות וייפויי כוח.

     

    טופס 101 אונליין – איך ממלאים אותו?

    באופן כללי, מילוי טופס 101 מקוון מחייב תשומת לב למספר סעיפים מרכזיים:

    • פרטי המעביד (ימולאו על ידי המעסיק כמובן)
    • פרטי העובד (לרבות פרטי התקשרות, מספר תעודת הזהות, מצב משפחתי וחברות בקופת חולים)
    • רישום ילדים עד גיל 19
    • פרטים על ההכנסה מהמעביד (משכורת חודש, חלקית, שכר יומי, קצבה או מלגה)
    • פרטים על הכנסות אחרות (אם יש)
    • פרטים על בן או בת הזוג
    • שינויים שחלו במהלך השנה האחרונה, ומאז מילוי הטופס הקודם
    • בקשת פטור או זיכוי ממס (בגין נכות, מגורים ביישובים מזכה או תשלום מזונות למשל)

    ניהול מקוון של טפסי 101 ושל הטפסים הארגוניים האחרים, הוא מהלך חשוב שמאפשר למעסיק לנהל באופן אופטימלי את המידע הרגיש ביותר, ולשפר את יעילותו של הארגון כולו. אם כן, חשוב להכיר לעומק את דרישות החוק, את הסעיפים השונים הנכללים בטופס ואת הכלים המאפשרים לעסק לשמור על המידע הרגיש מכל משמר. 

     

    היום, כשעסקים רבים פועלים באופן דיגיטלי ונשענים על מערכות מתקדמות, וגם העובדים צמודים למחשבים הניידים ולמכשירי הטלפון שלהם, פתרונות מקוונים חשובים יותר מאי פעם. תוכלו למלא טופס 101 באופן מקוון בקלות רבה, לחתום עליו באופן דיגיטלי ומהיר, ואף לתכנן תזכורות במידת הצורך. חברת iForms מזמינה אתכם להתחבר למערכת המובילה בישראל וליהנות מפתרונות ייעודיים שמותאמים לצרכי העסק שלכם. כל זאת – בקלות רבה ובאופן מאובטח ונוח.

  • טופס 101 אינטרנטי

    לעתים נדמה שמדובר בעוד טופס פשוט, שגרתי ולא מאוד הכרחי, בפועל טופס 101 הוא אחד המסמכים החשובים שעליהם חותם העובד מדי שנה. למעשה, זוהי ההזדמנות לדווח על נקודות הזיכוי שמגיעות לו, לעדכן את המעביד על פרטיו האישיים ולגלות שהוא זכאי לטבת מס כזו או אחרת. היום מלאכת המילוי של הטופס אף פשוטה ומהירה במיוחד, וניתן לשלוח לעובד טופס 101 אינטרנטי. הוא יוכל למלא אותו מכל מכשיר, גם מהסמארטפון בזמן הנסיעה ברכבת, וכך ייחסך זמן יקר לשני הצדדים – גם לעובד וגם למחלקת משאבי אנוש, שתקבל את המסמך המלא והחתום בתוך דקות. כעת תוכלו לעשות זאת בקלות עם מערכת iForms המותאמת לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

     

    טופס 101 אינטרנטי מייעל את העבודה

    כדי למלא את הטופס נדרשו העובדים לאסוף את הניירת ממחלקת משאבי אנוש, למלא את הטופס בכתב יד ברור ככל האפשר ולהחזיר אותו בזמנם הפנוי. טופס 101 אינטרנטי שינה את החוקים ויצר תהליך עבודה פשוט ויעיל יותר:

    • העובד מקבל קישור למילוי הטופס דרך המכשיר האישי שלו
    • העובד ממלא את הטופס באופן מקוון בתוך רגעים
    • מחלקת משאבי אנוש מקבלת התרעה על מילוי הטופס וקליטתו במערכת
    • במידת הצורך קיימת האפשרות לשלוח התראה לעובד על הדרישה למילוי הטופס
    • המידע נשמר באופן מסודר ומאובטח במערכת

    היום, כשעובדים רבים מתנהלים מרחוק וארגונים גדולים מנסים לחסוך לעצמם זמן עבודה וניירת משרדית, הפתרון המקוון הוא הפשוט מכולם – והטוב מכולם. הגיע הזמן לצמצם את כמויות הנייר על השולחן, להפחית עלויות ובעיקר לעבוד בצורה מסודרת הרבה יותר.

     

     

    טופס 101 אינטרנטי מספק יתרונות ברורים גם לעובדים וגם למעסיקים בעיקר משום שזוהי חלופה מהירה, פשוטה ובטוחה מאוד. מערכת iForms מאפשרת לכם להשיג את המטרות הללו, לחסוך זמן יקר לכולם ולהעניק לעובד פתרון פרקטי שיאפשר לו למלא את הפרטים בתוך דקות. כך ניתן לוודא שהפרטים מתקבלים באופן מלא ומדויק, מה שיבטיח התנהלות נכונה מול העובד וניכוי נכון של המס הנדרש. כך הארגון חוסך טעויות יקרות מאוד, גם מעצמו – וגם מהעובד.

  • 101 מקוון

    מדי חודש ינואר, כאשר שנת מס חדשה יוצאת לדרך, מגיע הרגע שבו נדרשים העובדים למלא (שוב) טופס 101. השיטה הקלאסית והמוכרת כוללת חלוקה של טפסים, המתנה למילוי ידני בזמנם הפנוי של העובדים, והזנת המידע למערכות הארגוניות. באופן טבעי תהליך זה ארך זמן לא מבוטל, ובעידן הדיגיטלי נדמה שאפשר גם אחרת. הבשורה היא שזה אכן אפשרי, ובאמצעות טופס 101 מקוון ניתן לחסוך הרבה זמן, למנוע טעויות ולייעל את התהליך כולו. זאת באמצעות הממשק הפשוט והידידותי של iForms, מערכת התרעות ותזכורות, וטכנולוגיה שמאפשרת לכל הגורמים לנהל את המהלך הזה בקלות רבה.

     

    טופס 101 מקוון – יתרונות בולטים

    הבחירה לוותר על הניירת לטובת 101 מקוון היא בחירה חשובה שיכולה לספק לארגון שורה של יתרונות:

    • מערכת התרעות שמזכירה לעובדים למלא את הטופס במידת הצורך
    • חיסכון בזמן והעברת המידע ישירות למערכת השכר – ללא הקלדה ידנית
    • צמצום טעויות אנוש הנובעות מהצורך להזין נתונים באופן ידני
    • וידוא כי הנתונים מוזנים במלואם למערכת, תוך מניעת היכולת "לדלג" על סעיפים שונים
    • פתרון פשוט ואקולוגי שחוסך את הצורך בהדפסת הניירת ובחלוקת מסמכים לגורמים שונים

    מעל לכל, הטפסים המקוונים מאפשרים לחשבי השכר של הארגון לעקוב אחר מצבו של כל טופס, ואחר קצב האיסוף של המידע מהעובדים. זהו פתרון בקרה פרקטי מאוד, והוא חוסך גם את הצורך לוודא באופן ידני את שלמותם של הטפסים המתקבלים ואת המידה שבהם הם מותאמים לדרישות החוק. כך ניתן להבטיח את שלמות המידע, לסייע לעובדים למלא את הטופס בקלות רבה עם הדרכה מקוונת בזמן התהליך עצמו, ולהימנע משגיאות שעשויות להתרחש באופן טבעי, בשל ההקלדה הידנית.

     

    בשורה התחתונה

    יעילות ודיוק הם שני משתנים קריטיים עבור כל ארגון, ובאמצעות מילוי טופס 101 באופן מקוון ניתן להבטיח כי המידע שיתקבל מהעובדים יהיה מדויק ושלם. כך יוכל הארגון לפעול על פי דרישות החוק, להימנע מטעויות ואף לחסוך משאבים רבים ממחלקת השכר של החברה. חברת iForms מציעה לכם פתרון ייחודי זה ועוד שלל פתרונות מתקדמים שיאפשרו לכם לעבוד בראש שקט, ביעילות רבה ובאופן פשוט להפליא.

  • 101 דיגיטלי

    ארגונים שונים עשויים לקבוע תהליכי גיוס שונים ומאגר של טפסים הנדרשים מהעובד עם ראשית דרכו בבית העסק, אבל יש טפסים הנדרשים על פי החוק. טופס 101 הוא הדוגמה הפשוטה, הקלאסית והמוכרת יותר, כאשר החוק מחייב את העובדים למלא אותו הן עם תחילת העבודה והן בראשיתה של כל שנת מס. דרישה זו נועדה כדי להבטיח עדכון רציף של פרטים אישיים וכן כדי לאפשר למעסיקים לנכות מס באופן הנכון והמדויק ביותר. עם השנים גם טופס זה שינה את פניו והיום ניתן למלא בקלות טופס 101 דיגיטלי. העובד ימלא אותו דרך המסך והוא יגיע בחזרה לצוות משאבי האנוש מיד כשיושלם וייחתם, ועם המערכת המתקדמת של iForms תוכלו לשלוט גם בטופס זה באופן אופטימלי.

     

    טופס 101 דיגיטלי – כל המידע במקום אחד

    החוק בישראל מחייב חתימה על טפסים אלה בתחילת העבודה, ועם החתימה על טופס 101 דיגיטלי יידרש העובד להזין מספר פרטים מרכזיים:

    • פרטים מלאים – הן לגביו והן לגבי בן או בת הזוג וכל ילד מתחת לגיל 19
    • מידע על מקורות הכנסה נוספים, לרבות מעסיקים אחרים במשרה חלקית או מלאה
    • עדכון על שינויים שבוצעו בשנה האחרונה, לרבות שינוי במצב המשפחתי או במקום המגורים
    • בקשת פטור ממס או עדכון על זכאות להקלות מס כאלה ואחרות
    • בקשה לתיאום מס במידת הצורך
    • הצהרה על שלמות הנתונים ועל היותם נכונים ואמתיים.

    על ידי שימוש בכלים דיגיטליים ניתן לבצע מעקב פשוט ונוח אחר התקדמות הטופס, לתזכר את העובד על הצורך בהשלמתו ולקבל את הטופס המלא והחתום בזמן. חשוב לא פחות מכך, ניתן למנוע טעויות אנוש שעשויות לעלות לעובד ביוקר בתלוש השכר שלו, וכן לוודא שהמידע נשמר באופן מאובטח במערכות הארגוניות.

     

    בשורה התחתונה

    טופס 101 דיגיטלי הופך את המציאות היומיומית במשרד לפשוטה יותר וחוסך לצוות משאבי האנוש זמן יקר. במקום ערימות של ניירות, טפסים מיושנים וניסיון לפענח את כתב היד של העובד בזמן הקלדת הנתונים למערכת, הטופס הדיגיטלי חוסך זמן ומצמצם טעויות באופן דרמטי. כל זאת בעזרת מערכת iForms המספקת פתרונות מתקדמים לעסקים קטנים וגדולים, בהתאמה אישית ובאופן המקצועי ביותר.

  • לחתום מרחוק ובצורה יעילה

    דרך מושלמת ואיכותית לחתום על טופס 101 זה באמצעות חתימה על טופס 101 מקוון אשר באמצעות אפשרות זו תוכלו לחתום על טופס ה101 בקלות ובאיכות מרבית. כמו כן לחתימה על טופס 101 מרחוק יתרונות רבים, שכן הטופס יישמר במערכת, העובד יוכל לחתום על הטופס מהמכשיר הנייד שלו תוך כך שהטופס יהיה תואם למכשירים ניידים. כמו כן יתרון רב שיש לטופס 101 מקוון זה עצם כך שלא יהיה פספוס של נתונים עקב כך שלא יהיה ניתן לדלג לשלב הבא ללא מילוי מלא של כלל הפרטים הנדרשים בטופס. בנוסף לכך מחלקת משאבי אנוש מקבלת התראות על כך שהטופס התמלא וכן הקובץ ישלח למחלקת משאבי אנוש להמשך ההליך. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל iForms ונספק עבורכם מערכת טפסים מושלמת לכל מקום. אנו מאמינים בתודעת שירות מדהימה ואיכותית כלפי כלל לקוחותינו תוך דאגה ליחס אישי ותוך התאמה מרבית לסוג הטפסים שהחברה משתמשת בהם. המטרה שלנו היא להפוך את הארגונים שאנו עובדים איתם ליעילים יותר ואיכותיים יותר. בנוסף לכך אנו עובדים עם מיטב הארגונים בארץ כמו: אביס, שטראוס, רכבת ישראל, כנסת ישראל ועוד תוך עבודה איכותית ומדויקת.

    מסמכים חשובים והכרחיים

    אחד מן המסמכים החשובים ביותר והכרחיים ביותר לכל מקום עבודה זהו טופס 101 מקוון אשר כיום יותר ויותר מעסיקים שוכרים שירות זה וזאת מפני שהליך של חתימה על טופס 101 מקוון הינו פשוט יותר, נוח יותר וקל יותר. כמו כן בזכות הליך זה של טופס 101 מקוון הדבר חוסך זמן רב, חוסך שימוש בנייר, חוסך טעויות אשר נובעות מחוסר תשומת לב ומילוי ידני וכן גורמת לייעול תהליכים. בנוסף לכך הטופס יועבר ישירות למערכת השכר כך שלא תצטרכו לעבוד יותר מדיי קשה בנוגע לסוגיה של איך מתנהלים במערכת.

    פשטות והתייעלות

    דרך נהדרת ואיכותית להתייעל בעסק שלכם זה באמצעות טופס 101 מקוון אשר דרכו יוכלו העובדים שלכם למלא את הטופס דרך המכשיר הנייד שלהם ולמעשה לייעל את ההליך ולהפוך אותו לפשוט יותר, איכותי יותר, אקולוגי יותר ומופחת טעויות. כמו כן בשביל לעשות הליך זה תוכלו לפנות אלינו לiForms ונדאג עבורכם למסמכים המקוונים ברמה הגבוהה ביותר וכן בהתאמה אישית לארגון שלכם. אנו דוגלים ביחס אישי ונעים כלפי כלל לקוחותינו תוך עבודה איכותית. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייהשאלה בנושא.

  • התייעלות תעסוקתית

    אחת הדרכים הנהדרות והטובות ביותר להתייעל מבחינה תעסוקתית זה כמובן באמצעות טופס 101 אינטרנטי אשר באמצעות טופס זה תוכלו להתנהל בצורה טובה יותר, מסודרת יותר וכן איכותית יותר. כמו כן לטופס 101 אינטרנטי מספר יתרונות חשובים והם:

    פשטות- טופס זה הינו פשוט ונוח לתפעול מכל מכשיר שתרצו, בין אם זה טאבלט, מחשב נייד, פלאפון נייד ועוד. וכן תוכלו למלא את הטופס בקלות ובכל מקום ללא צרוך בהגעה למקום העבודה וכן בטופס מנייר אשר יש לשמור אותו.

    תזכורות- היתרון של טופס דיגיטלי זה עצם כך שהמערכת תעשה תזכורות לחותם על כך שהוא צריך לחתום על הטופס ולשלוח אותו למעסיק.

    נוחות- למעשה טופס 101 אינטרנטי מאפשר נוחות מקסימלית בכך שממלא הטופס ימלא אותו ללא כל בעיות או ללא כל דבר אחר כך שהטופס יהיה נוח במיוחד וכן נגיש במיוחד.

    לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל iForms ונדאג עבורכם לטפסים הדיגיטליים האיכותיים ביותר והטובים ביותר. כמו כן אנו עושים שימוש בתוכנות הטובות ביותר וכן המאובטחות ביותר כך שהסירו חשש מליבכם בכל הנוגע לביטחון מידע. בנוסף אנו מקפידים על תודעת שירות מדהימה וכן אנו עושים את העבודה שלנו ברמה הגבוהה ביותר תוך כך שאנו עובדים עם מיטב החברות במשק הישראלי.

    מסמכים חשובים לעבודה

    ישנם לא מעט מסמכים חשובים לעבודה אך אחד החשובים בהם הוא טופס 101 אינטרנטי אשר דרכו תוכלו להחתים את העובד שלכם על טופס ה101 באמצעות האינטרנט ודרך מסמך דיגיטלי דבר אשר יחסוך לכם זמן רב בגיוס עובדים והחתמתם למקום העבודה. כמו כן הטופס הינו אותו טופס ללא שינויים, אך היתרון הרב שלו זה עצם כך שהטעויות שיכולות לעשות הן אפסיות, שכן העובד לא יוכל לדלג לשלב הבא במידה ולא מילה את כל מה שחובה עליו למלא, כמו כן הכתב הינו ברור יותר וכן המהירות שבה פעולה זו תתבצע היא שניות ספורות.

    להפוך את הארגון שלכם ליעיל

    הדרך הטובה ביותר להפוך ארגונים ליעילים יותר זה כמובן להוסיף את הפאן הטכנולוגי שכן פאן זה הינו חשוב והכרחי במיוחד. לשם כך תוכלו לפנות ל iForms ונדאג עבורכם עבור כל מה שקשור במסמכים מקוונים, אנו ב iForms נדאג עבורכם לחיים פשוטים יותר, נוחים יותר וכן אפקטיביים יותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

  • 101 אונליין

    איפה ניתן למלא טופס 101 אונליין?

    טופס 101 הוא טופס מס שעובדים ממלאים כאשר הם מתחילים עבודה חדשה, בתחילת שנה חדשה, או כאשר מצב האישי או המשפחתי שלהם משתנה באופן המשפיע על חבות המס שלהם. כל חברה שיש לה עובדים חייבת לטפל בטופס 101 מטעמי מס הכנסה. טפסי 101 היו בשימוש כבר זמן רב, אך עד כה כל התהליך נעשה ביד ועל נייר. כעת, אתם כבר לא צריכים לשאול את עצמכם איפה ניתן למלא טופס 101 אונליין? עם מערכת iForms הוקמה בשנת 2007, בעלת טופס 101 מובנה, כל התהליך מתבצע אונליין, ויש לו הרבה יתרונות לארגון.

    איפה ניתן למלא טופס 101 אונליין ולהנות מהשינוי הגדול?

    לפני שחברו חיפשו איפה ניתן למלא טופס 101 אונליין, עובד היה צריך ללכת למחלקת הנהלת החשבונות או משאבי אנוש כדי לקבל טופס 101, או שהיה צריך לשלוח אותו לעובד במייל. לאחר מכן על העובד היה להדפיס את הטופס, למלא את הפרטים ולחתום עליו, לסרוק ולצלם את הניירות הדרושים ולשלוח אותם למחלקה לתיוק ידנית. טופס 101 הדיגיטלי, לעומת זאת, זהה לחלוטין לטופס הנייר. ההבדל היחיד הוא שכעת ניתן לשלוח אותו במייל או ב-SMS במקום להדפיס, למלא, לחתום, להעביר בין ידיים, לתיק וכו'.

    מה היתרונות של טופס מסוג זה?

    אז קודם כל, התהליך הרבה יותר קל, מהיר ויעיל יותר. ניתן למלא את טופס 101 בכל זמן ובכל מקום שהכי נוח לעובד החדש. כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על קישור ולמלא את השדות כשהמערכת מדריכה אותו צעד אחר צעד, גורמת לו למלא שדות חובה ולפתוח שדות על סמך המידע שהוא נותן. הוא גם יכול להוסיף בקלות תעודת זהות בצורת תמונה מהסמארטפון שלו, ולחתום על הטופס עם העכבר במחשב או עם האצבע שלו על מסך מגע. וזה הכל! הטופס יעבור כעת היישר למחלקת משאבי אנוש ולתיק העובד, כך שרואה החשבון, חשב השכר ורשות המיסים יוכלו להשתמש בו. בצורה זו העובד חוסך זמן רב, וכך גם אנשי מחלקת משאבי אנוש, שיכולים להתפנות לעשות דברים אחרים. למעבר לשירות מילוי טופס 101 דיגיטלי הכנסו לאתר של חברת iForms.

לאזור התוכן הראשי פרופיל חברה צרו קשר
פתיחת סרגל נגישות