קליטה מהירה וקלילה של עובדים

טופס 101 הוא טופס אותו עובד חדש הנכנס לעבודה בחברה צריך למלא. הטופס חיוני לדיווח המעסיק על העסקת העובד וקבלת הקלות במס, וגם חשוב לעובד ולמעסיק לצורך ביצוע תיאומי וחישובי מס ומשכורתו של העובד. הטופס יכיל מידע עם פרטי העובד, מספר תעודת הזהות שלו, כתובת ומידע נוסף, כמו כן הוא גם יכיל מידע אודות סוג המשרה והיקפה, סוג חישוב השכר ועוד. על אף שמדובר בפרוצדורה די קצרה בדרך כלל, ניתן אפילו לייעל את ההליך הזה באמצעות טופס 101 מקוון. לא רק שתחסכו זמן, אלא תשפרו גם את הנוחיות של העובד, תפחיתו את הסיכון לטעויות או אי הבנות בנוגע למה כתוב כתוצאה מכתב יד לא ברור של העובד (כיוון שהוא ימלא את הטופס בצורה מקוונת) וכמובן הטופס יהיה במערכת אונליין, כך שתוכלו למצוא אותו במהירות בכל עת.

אפשר לשלוח לעובדים בכל זמן ולכל מכשיר:

אחד היתרונות החשובים ביותר בעבודה עם קבצים דיגיטליים או טפסים מקוונים, היא היכולת לשלוח את הטופס בכל זמן ולכל מכשיר. כך למשל תוכלו לשלוח לעובד חדש את טופס ה101 שלו בצורה מקוונת. תוכלו להעביר לו את הקובץ באמצעות SMS, וואטסאפ או אפילו דרך המייל. הוא יכנס לקובץ, ימלא אותו במהירות והקובץ יוחזר אל השולח (מחלקת משאבי אנוש או העובד המטפל בקבלת העובדים החדשים בחברה).

חיסכון בזמן והתייעלות בעבודה:

זימנתם את העובד להתחיל עבודה ביום X? תוכלו כבר לפני כן לשלוח לו קישור לטופס 101 מקוון, שימלא אותו בינתיים וישלח לכם עם החתימה האלקטרונית שלו וכל הפרטים הנדרשים. כך חסכתם זמן ביום הקבלה של העובד, והוא יכול להגיע ולהתרכז בלימוד העבודה. כמו כן, ברגע שאתם עובדים עם טפסים מקוונים אתם יכולים ליהנות מעבודה מסודרת ויעילה לאורך זמן. מחפשים אחר טופס מסוים? לא צריך להתחיל לפתוח קלסרים ולחפש ידנית אחר הטופס. כל שצריך הוא לבצע חיפוש אונליין דרך המערכת עם שם העובד או סוג הקובץ שאתם מחפשים, וכל הקבצים המדוברים יופיעו לפניכם. העבודה עם טפסים מקוונים יכולה להתבצע בקלות דרך מערכת iForms הנחשבת למערכת המובילה בישראל ליצירה וניהול של קבצים דיגיטליים וטפסים מקוונים.

 

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לאזור התוכן הראשי פרופיל חברה צרו קשר
פתיחת סרגל נגישות