אפליקציה לחתימה על מסמכים

 

פעם, חתימה על מסמכים ארגוניים הייתה עניין מסורבל ומורכב למדי. היינו צריכים ערימת ניירת, כלי כתיבה, מדפסת זמינה וגם סורק, ורצוי שיהיה עובד פנוי להזנת הנתונים ולסריקת הטפסים החתומים. אין ספק שהיה זה פרויקט של ממש, והוא גבה מהעסק מחירים שונים, הן ברמה הכלכלית והן ברמה הפרקטית. עם זאת, המציאות היום שונה לחלוטין ואת הזמן היקר הזה אפשר לחסוך באמצעות אפליקציה לחתימה על מסמכים. היא יעילה ופשוטה, היא נוחה ומתקדמת, ומעל לכל היא מסייעת לעסק לפעול בצורה בטוחה הרבה יותר. את היתרונות הללו תקבלו בעזרת המערכות המתקדמות של iForms, המסייעת לעסקים בתכנון מערכת טפסים שמתאימה באופן מושלם לצרכי הארגון כולו.

 

אפליקציה לחתימה על מסמכים – למי היא מתאימה?

באופן כללי, אפליקציה לחתימה על מסמכים היא פתרון מצוין שיכול להתאים לכל עסק באשר הוא, מהקטן ועד הגדול, והיא יכולה לתרום משמעותית לפעילות העסקית כולה:

כל אלה הופכים את האפליקציה המתקדמת לפתרון מנצח, והם מייעלים את הפעילות העסקית כולה. כך ניתן למלא טפסי 101 בקלות ובמהירות, לקבל הזמנות עבודה חתומות, לאשר מסמכים על ידי הגורמים הבכירים בארגון ולייצר טפסים בפשטות ובנוחות. היום כבר ברור לחלוטין שאין מקום לניירת משרדית שנערמת ועשויה להיעלם יחד עם המידע הרגיש והחשוב ביותר. באמצעות מערכות טפסים ואפליקציות ייעודיות ניתן למנוע את הטעויות הללו ולעבוד באופן מאובטח הרבה יותר.

 

בשורה התחתונה

עם אפליקציה לחתימה על מסמכים, העסק שלכם הופך ליעיל, פשוט ונוח הרבה יותר. בקלות רבה תוכלו לייצר מסמכים ולהעביר אותם לגורמים הרלוונטיים, ובעיקר לקבל אותם מלאים וחתומים בתוך זמן קצר הרבה יותר. זאת, ללא צורך בהדפסת מסמכים או בסריקתם, וללא כל חשש מפני אובדן מידע או זיופים. חברת iForms מעמידה לרשותכם מאגר כלים רחב שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות החשובים שלה, ומרבים אחרים.

 

 

חזרה לרשימת המאמרים
לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות