חתימה על מסמכים

 

ככל שחולף הזמן, נדמה שרשימת הטפסים שלנו רק הולכת ותופחת. בכפוף להנחיות משרד הבריאות אנחנו זקוקים להצהרות בריאות וטפסים מיוחדים, לפי החוק העובדים נדרשים למלא טופס 101 מדי שנה ועם ההחלטה לשנות את תנאי השכר של העובדים אנחנו מעדכנים מסמך רשמי שיגדיר באופן מדויק את הזכויות והחובות שלהם. המעבר לטפסים דיגיטליים הפך את כל המשימות הללו לעניין פשוט הרבה יותר, וכן ניתן להוסיף חתימה על מסמכים ללא מאמץ, בלי לבזבז זמן ובאופן מאובטח. שירותים אלה, של חברת iForms, נועדו כדי לסייע לכם לנהל את העסק בקלות ובצורה נוחה הרבה יותר. אתם מוזמנים לגלות עולם של פתרונות דיגיטליים מתקדמים לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

 

חתימה על מסמכים שונים – באופן דיגיטלי

המסמכים, ההסכמים והטפסים השונים, כולם זקוקים לחתימה ובמקרים רבים עשויות להידרש מספר חתימות במקביל, ואף על ידי גורמים שונים בארגון. אם כן, באמצעות חתימה דיגיטלית תוכלו:

על גבי המסמכים הדיגיטליים והטפסים המקוונים אפשר לשלב בקלות שדה חתימה ואף מספר שדות לקבלת מספר חתימות דיגיטליות. זאת בכפוף להנחיות משרד המשפטים, ובאופן מאובטח כמובן. כך ניתן לוודא שהחתימה הופקה על ידי בעליה בלבד וכן שהמסמך לא עבר שינויים בשלב מאוחר יותר. זוהי נקודה חשובה עבור ארגונים שרוצים להבטיח את שלמות המידע ואת מהימנותו.

 

בשורה התחתונה

חתימה על מסמכים מעולם לא הייתה פשוטה יותר, ובאמצעות המערכת המתקדמת של iForms אתם יכולים לחסוך לעצמכם את הזמן, את הטעויות ואת המשאבים הנדרשים להפקת מסמכים מקוונים ולהשגת כל החתימות הנדרשות בזמן הקצר ביותר. זוהי הדרך להשיג את השליטה על כל טופס, הזמנת עבודה, הסכם או מסמך הנשלח אל הלקוח או מתקבל ממנו, וכן לנטר אחר טפסים פנים ארגוניים ושלמות המידע המתקבל. כך ניתן להבטיח עבודה יעילה, מדויקת ופשוטה הרבה יותר.

 

 

חזרה לרשימת המאמרים
לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות