פתרון אקולוגי ונוח שמתאים לכל עסק

בעידן הדיגיטלי, טפסים מנייר הם משהו שהולך ונעלם. יותר ויותר חברות מחפשות אחר פתרונות אקולוגים ונוחים, המחליפים את התהליך המסורבל של חתימה על טפסים מנייר. טופס 101 מקוון הוא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך- חברות גדולות המעסיקות עשרות, מאות ולעיתים אף אלפי עובדים, עוברות להשתמש בטופס 101 מקוון ובכך לכל הפחות נותנות את תרומתן לשיפור המאזן האקולוגי והחיסכון בנייר. חברת  iForms היא כיום אחת החברות המובילות בתחום הטפסים הדיגיטליים, תוכלו למצוא באתר שלה חבילות משתלמות במיוחד הכוללות טופס 101 דיגיטלי מובנה. אז מה הם היתרונות המובהקים של טופס 101 אונליין? ריכזנו את השאלות הנפוצות בנושא וענינו עליהן.

 

שאלות ותשובות נפוצות

האם חייבים להשתמש בטופס 101 מקוון?

כל עובד הנקלט לחברה חייב למלא טופס 101 ולמסור אותו למעביד לפני המשכורת הראשונה. בנוסף, כל העובדים בחברה נדרשים למלא 101 בתחילת כל שנה אזרחית. ניתן להשתמש גם במסמך 101 רגיל, אך לאור היתרונות הרבים של טופס 101 מקוון, מומלץ לעבור לשימוש בו.

איך נראה הטופס?

טופס 101 דיגיטלי נראה בדיוק כמו טופס 101 רגיל, יש בו את כל הסעיפים והשדות הנדרשים על-פי חוק. ההבדל הוא שהחתימה עליו היא דיגיטלית ולא ידנית וכי לא חייבים לשמור עותק פיזי שלו.

האם הוא מאובטח?

התשובה היא כן, בהחלט. הטופס המקוון נהנה מהיתרונות הרבים של אבטחת מידע איכותית, ובנוסף ניתן להגדיר אותו כך שהחתימה עליו תהיה רק באמצעות קוד אימות או סיסמה אישית ובלתי ניתנת להעברה. בצורה זו, פרטי העובד נשמרים חסויים וחשופים רק למעסיק.

מי מזין את הפרטים המתקבלים מהטופס?

אין צורך להעסיק עובדים שיזינו את הפרטים במערכת. טופס 101 מקוון מתחבר למערכות החברה ומזין את הפרטים בצורה אוטומטית, מה שכמובן מייעל ומקצר את התהליך.

איפה קונים טופס 101 מקוון?

ניתן לרכוש טופס 101 מקוון מ iForms, המתמחה בטפסים דיגיטליים לעסקים וארגונים. iForms הינה חברה מוכרת ואמינה, המציעה לכם פתרון בהתאמה אישית לצרכים העסקיים שלכם. למשל, אם יש לכם כמות גדולה של עובדים, תוכלו לרכוש חבילה משתלמת של טפסי 101 מקוונים.

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

טל: 077-6048515

לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות