קיצור תהליכי עבודה

תהליכי עבודה ומכירה בעסקים מחייבים מילוי וחתימה על טפסים רבים. כיום, קיימת אפשרות להפוך כל מסמך לדיגיטלי. אבל מה עושים במקרה בו הלקוח צריך לחתום? במקום להמתין שהלקוח ידפיס את המסמך, יחתום ידנית יסרוק אותו וישלח אותו בפקס או במייל, ניתן לאפשר לו לבצע חותמת דיגיטלית. החותמת מאפשרת לחתום אונליין בצורה מאובטחת ולקבל את המסמך באופן מיידי מלא וחתום. חותמת דיגיטלית ניתנת לביצוע על ייפויי כח, חוזים, תעודות משלוח, פוליסות, הזמנות, טופס 101 אינטרנטי ועוד. כאשר נדרש סבב חתימות ואישורים ניתן לבצע זאת באמצעות מערכת חכמה לניהול טפסים מקוונים, כמו המערכת המתקדמת של חברת iForms. על פי הגדרה מראש ניתן לנהל את מספר חותמים בזה אחר זה לפי סדר, כאשר לכל חותם יש את השדה המיועד לו. בנוסף, ניתן לעקוב אחר סטטוס החתימה של המסמך, לדעת מי כבר חתם ומי עוד לא. 

 

חותמת דיגיטלית - ישנם יתרונות רבים:

כשארגון מנהל מערך שלם של הסכמים וחוזים הוא חייב להתייעל. אם על כל מסמך הוא יצטרך לעבוד קשה. להדפיס, להחתים, לסרוק ולתעד היעילות שלו תהיה נמוכה וזה יבוא על חשבון השירות ללקוח. חתימה דיגיטלית מאפשרת לבצע עסקאות שונות מבלי לצאת מהמשרד ומכל מקום בעולם. לא רק שמדובר במינימום מאמץ אלא גם בהזדמנות להיפתח לקהל לקוחות שאינו מקומי ולהרחיב את הפעילות העסקית. להלן כמה יתרונות נוספים בשימוש בטפסים וחתימות מקוונות, למקרה שעוד לא השתכנעתם:

התייעלות עבור הארגון, חסכון בזמן ומשאבים.

צמצום בירוקרטיה.

פתרון ידידותי לסביבה.

אפשרות לניהול ומעקב שוטף אחר מסמכים וחתימות.

חותמת בטוחה ואינה ניתנת לזיוף.

שירות יעיל וחוויה ללקוח.

 

כיצד ניתן לבצע חותמת דיגיטלית לעסקים?

חברת iForms פיתחה ללקוחותיה מערכת  חכמה לניהול טפסים מקוונים, עם אפשרות להטמעת חותמת דיגיטלית. בכל מסמך שתבחרו, ניתן לשלב חותמת דיגיטלית מאובטחת בכפוף לחוק חתימה אלקטרונית. לאחר החתימה ניתן לאכסן ולנהל את כל הטפסים הארגוניים בצורה יעילה נוחה ומאובטחת דרך אחסון בענן.

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

טל: 077-6048515

לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות