הסוף להסכמים מודפסים!

בשנים האחרונות, התרגלנו לעשות הכול בצורה מקוונת. זה התחיל משופינג אונליין, תשלום חשבונות דרך האינטרנט, תקשורת עם גופים ומוסדות שונים ועוד. בתקופה הנוכחית ניכר כי גם הנושא של עבודה ולימודים אונליין הם משהו שתופס יותר ויותר תאוצה, במקביל לפעולות נוספות שפעם היו מתבצעות בצורה פיזית ופרונטלית. לכן, כחלק מהמהפך הזה, הגיע הזמן שתכירו את העולם של מילוי טופס מקוון. אם אתם בעלי עסקים, מפעילים ארגון או חברה גדולה, מעניקים שירותים פיננסיים ואפילו מנהלים עסק קטן מהבית אך צריכים להחתים לקוחות וספקים – טופס מקוון יכול לחסוך לכם הרבה זמן, כסף והתעסקות והמאמר הבא יסביר לכם כיצד ואיך. בחברת iForms תוכלו למצוא תחליף לדפים המיושנים בחבילות משתלמות של טפסים דיגיטליים שניתנים לחתימה, התאמה אישית, וכן טפזים אוניברסליים מוכנים (כמו טופס 101 מקוון למשל)

 

מהן היתרונות בטופס שכזה?

פלטפורמת הטפסים מאפשרת שליחה במקביל לכמות גדולה של אנשים: לקוחות, ספקים או עובדים.

טופס מקוון רספונסיבי ומותאם לטלפון הנייד ולכן מאפשר ניתן למלא אותו בכל זמן ומכל מקום.

יש אפשרות לשליחת טופסים מקוונים עם קוד משתמש ו/או סיסמה, להגנה ואבטחה הרמטית על המידע.

טופס מקוון יכול להתממשק בקלות עם כל מערכות ה CRM, מערכות הנהלת חשבונות, אקסל ותוכנות נוספות הנמצאות בשימוש בארגון שלכם.

ניתן להוסיף לכל טופס דיגיטלי שדות של סליקה מאובטחת ותשלומים.

ניתן לבנות טפסים דיגיטליים מורכבים, במידה והם מצריכים סבבי אישורים של כמה אנשים.

 

איך לבחור טופס מקוון?

 

יש חברות שונות המציעות שירות של טופס מקוון וחשוב לבחור את זו המציעה תפריט אפשרויות נרחב, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, כמו חברת iForms. לכן, הגדירו לעצמכם כמה טפסים אתם צריכים ובאיזה היקף וכמובן מהו התקציב הארגוני או העסקי לצורך שימוש בשירות של טופס מקוון. בנוסף, לחברה קיים מערך שירות לקוחות נגיש ואדיב, במידה ויש לכם שאלות אם אתם זקוקים ליצירת טופס מקוון בהתאמה אישית. גם אם עלויות השירות נראות לכם גבוהות, זכרו כי זוהי השקעה משתלמת ובסופו של דבר, ההוצאה על טופס מקוון תתקזז עם הזמן, הכסף והמשאבים שתוציאו על להדפיס כמות גדולה של טפסים ולאסוף מהם את המידע.

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

טל: 077-6048515

לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות