לחסוך זמן יקר עם פעולת חתימה מודרנית

קובצי PDF משמשים כמעט את כל החברות והסוכנויות הממשלתיות. לעתים קרובות, נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות כדי להבטיח את האותנטיות של המסמך. אנשים רבים יכולים לחתום על מסמכים על ידי הדפסתם וסריקתם די לשלוח אותם לחברה שלהם. אבל עם השירות של חברת iForms, הם יכולים לחסוך את כל השלבים האלה על ידי חתימה על מסמך PDF באופן דיגיטלי. שכן החתימה הדיגיטלית תקפה לחלוטין לאישור הזהות שלנו, כך שניתן לחתום על כל מסמך מבלי לצאת מהבית.

 

מה נדרש כדי לאשר את החתימה הדיגיטלית של מסמך PDF אלקטרוני?

 

ראשית, אתם צריכים את המסמך האלקטרוני עצמו בפורמט המתאים- כלומר, PDF. כאשר אתם חותמים על המסמך חשוב לזכור כי לאחר אישור התיעוד בחתימה אלקטרונית, לא ניתן יהיה יותר לתקן אותו. אחרת, תקבלו מסמך אחר שיהיה צורך לאשר שוב. בנוסף, עבור חתימה על מסמך PDF תצטרכו:

תוכנה המאפשרת לכם לחתום על ידי חתימה דיגיטלית מאושרת, כמו למשל  iForms.

תעודת חתימה אלקטרונית שהתקבלה מהרשויות הרלוונטיות עם תאריך תפוגה בתוקף.

כמו כן, אתם צריכים כלי עזר שתוכנן במיוחד עבור פורמט PDF.

מומלץ לא לשכוח את ההבדלים בין Adobe Acrobat ל-Adobe Reader. שתי התוכנות מאפשרות לכם לצפות בקבצי PDF. עם זאת, ניתן יהיה לשנות מסמכים בפורמט זה רק בעזרת Acrobat בתשלום. לפיכך, על מנת להחיל חתימה אלקטרונית, תצטרך לשלם גם עבור רישיון Adobe Acrobat.

 

יצירת חתימה על מסמך PDF

 

החלת חתימה על מסמך PDF היא קלה. ניתן להוסיף חתימה אלקטרונית על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים:

בחר את המסמך שאתם צריכים לאשר;

החליטו על מקום הדבקת ה-EP;

לחץ על תת הסעיף "חתימה";

בחרו חתימה אלקטרונית ולחצו על כפתור "הוסף".

כעת לטופס החתום שלכם יש את הכוח המשפטי שניתן לו על ידי החתימה האלקטרונית שלכם. המסמך יטופל כאילו חתמתם עליו באופן אישי. אם העבודה שלכם כוללת טיפול באין סוף טפסים, חתימה על מסמכי PDF תקל על ההתנהלות שלכם ותוריד מכם את עומס העבודה. לפרטים נוספים צו קשר עם חברת iForms.

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לאזור התוכן הראשי פרופיל חברה צרו קשר
פתיחת סרגל נגישות